32 lessen/week (40 minuten per les)
16 Algemene taallessen
04 Projectsessies
10 Special Interest Lessen
02 Lezingen
Word vloeiend en krijg inzicht in de succesvolle bedrijfspraktijken van vandaag.
32 lessen/week (40 minuten per les)
16 Algemene taallessen
04 Projectsessies
10 Special Interest Lessen
02 Lezingen
Niveau
Gemiddeld tot Geavanceerd
Begin datum
September / januari / april
Duur
2 trimesters / 3 trimesters
Lanceer jouw internationale toekomst
Dit programma is een combinatie van intensieve Engelse studies met een gespecialiseerd bedrijfscurriculum. De lessen behandelen onderwerpen als mondiale marketing, succesvol onderhandelen, spreken in het openbaar, leiderschapsontwikkeling en besluitvorming. Een deel van de cursus wordt gegeven door HULT-professoren en je krijgt maar liefst negen universiteitspunten om je toekomstige studie te versnellen.
Geef jouw CV een boost
Combineer langetermijnstudies Engels met een bedrijfsgericht curriculum om je taalvaardigheden te ontwikkelen terwijl je je carrièrepad verkent.
Een belangrijk onderdeel van je programma is een stage- of vrijwilligerservaring. Een EF-stage-/vrijwilligerscoördinator op jouw school zal je in een sectorgerelateerde functie plaatsen. Je krijgt inzicht in de bedrijfswereld terwijl je je nieuwe taalvaardigheden in de praktijk brengt.
Programma beschrijving:
Algemene taallessen om grammatica, woordenschat en schriftelijke en gesproken communicatieve vaardigheden op te bouwen. De lessen omvatten groepsdiscussies, conversatierollenspellen, taakgebaseerde opdrachten, schriftelijke oefeningen en woordenschatbeoordelingen. Projectsessies met multimediabronnen om jouw diepgaande groepsopdracht te voltooien. Special Interest Lessen gericht op het door jou gekozen diploma.
Lezingsessies, door een docent of gastspreker, voor luistervaardigheidsoefeningen en culturele ontwikkeling.
Wat nu?
Ontvang gratis advies
Voor meer informatie over ons aanbod kun je een vrijblijvend gesprek plannen met een van onze vriendelijke EF-Studieadviseurs of een gratis brochure bestellen.